دکتر داورزنی:همه خواستارهمکاری باولاسکوهستند/ امیدوارم روزیبرسد که چوب بی برنامگی لیگفوتبال رانخوريم

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

دکتر داورزنی:همه خواستارهمکاری باولاسکوهستند/ امیدوارم روزیبرسد که چوب بی برنامگی لیگفوتبال رانخوريم
بازديد : 705


رییس فدراسیون والیبال آمدن ولاسکو به ایران را قطعی دانست و اعلام کرد که این مربی آرژانتینی الاصل برای امضای قراداد خود هفته آینده به کشورمان سفر می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی با اشاره به مسایل مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خولیو ولاسکو هفته آینده به ایران می آید تا بحث قراردادش برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال را به پایان برساند.
وی در خصوص اظهارنظرهای برخی افراد درباره قراردادهای ولاسکو با باشگاههای خارجی افزود: ولاسکو همیشه پیشنهادهای خوبی از تیم های باشگاهی و ملی از کشورهای مختلف داشته و این موضوع مربوط به حالا نیست. او تا زمانی که با تیمی قرارداد داشته باشد با سایر تیم ها کار نمی کند. هم اکنون هم باشگاههای ایتالیا در خواست همکاری با او را دارند اما او اعلام کرده که هفته آینده به ایران می آید تا قراردادش راامضا کند. در هر حال هفته آینده قطعا وضعیت و تکلیف ولاسکو مشخص می شود و اگر با او قرارداد نبندیم تیم های آرژانتین، آمریکا، ژاپن و ... او را می خواهند.
خولیو ولاسکو مربی است که به دلیل تجربه بالا و افتخارات فراوانش همه خواستار همکاری با او هستند.
رییس فدراسیون والیبال در ادامه با شاره به حضور ربادنگو در کشورمان و همکاری او به عنوان مشاور فدراسیون والیبال گفت: ربادنگو 6 سال رییس کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال بوده و تجربه ارزشمندی دارد. ما هم اولین حضورمان در عرصه لیگ جهانی است و می خواهیم سال اول حضورمان مطابق با استاندارها در این مسابقات حاضرشویم. چندی پیش با ربادنگو صحبت کردیم تا برای میزبانی از تیم های آلمان و صربستان از او مشاوره بگیریم. او در این مدت یار و مشاور ما خواهد بود تا با رفع کمبودها رضایت FIVB را فراهم کنیم یعنی ترجیح می دهیم از بالاترین فرد در این حوزه مشورت بگیریم.
دکتر داورزنی ادامه داد: وقتی می خواهیم کارمان را در سطح عالی انجام دهیم باید با افراد سطح بالا کار کنیم.
حالا زمان آزمون و خطا نیست و حسن کار فدراسیون این است که از بهترین نظرات افراد شناخته شده استفاده می کند.
در طول 24 دوره برگزاری مسابقات لیگ جهانی اولین بار است که ایران در این میدان مهم شرکت می کند و طبیعی است از کسانی استفاده کنیم که چندین سال سابقه در این سطح دارند. چه چیزی بهتر از این می تواند باشد چراکه به مراتب هزینه اش کمتر از آزمون و خطای ما است. به هر حال در ایران هیچرشته ای به اندازه والیبال در بالاترین سطح کار نمی کند. ما در 4 رده نوجوانان، جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان در سطح جهانی حضور فعالی داریم و این یعنی باید در بالاترین سطح هم فعالیت کنیم.
وی با اشاره به زمان حضور ربادنگو توضیح داد: او بهمن ماه به ایران می آید و اقامت یک هفته ای خواهد داشت.سپس اردیبهشت ماه مجددا به ایران بازمی گردد و بعد از آن هم دو هفته درزمان برگزاری مسابقات با آلمان و صربستان در کشورمان حضور خواهد داشت.
رییس فدراسیون والیبال در ادامه از مسئولان صداوسیما در پخش نکردن مسابقات لیگ برتر والیبال هم گلایه کرد و گفت: والیبال صاحب منظم ترین لیگ کشور است اما بیبرنامگی در لیگ فوتبال به والیبال ضربه می زند. لیگ والیبال از ابتدای شروع فصل برنامه اش را طبق نظم پیش برده و تاکنون تغییری در برنامه های آن ایجاد نشده است. حق والیبال این نیست که از طرف فوتبالمورد لطمه و آسیب قرار بگیرد؛ آنهمفوتبالی که هر روز برنامه لیگش تغییر می کند.
در مجموع 14 هفته ، متاسفانه 9 هفته از مسابقات لیگ والیبالپخش نشده و دلیل آن تغییر برنامه های فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی است. باید دوستان ما در فدراسیون فوتبال و صدا و سیما همکاری کنند تا به والیبال آسیبی نرسد.
چراکه ما به بزرگترین و معتبرترین لیگ والیبال دنیا (لیگ جهانی) وارد شده ایم. مسابقاتی برنامهریزی و نظم و ترتیب در آن حرف اول و آخر را می زند و پخش مستقیم تلویزیونی هم در این مسابقات برای فدراسیون جهانی اهمیت زیادی دارد.
امیدوارم روزی برسد که چوب بی برنامگی لیگ فوتبال را نخوریم.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1391/10/13/3 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام داداش جمال ...

خوبی؟











پاسخ:سلام آبجي ...ممنون خوبم ،تو خوبي؟


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف